סאגאת פריזה נגד בלאק.
זאמאס: אםם.... הלו? הדבר הזה עובד? בלאק, הדבר הזה עובד?
בלאק: תן לי את זה שנייה.... כן זה עוב...
טראח!
ז. מה אתה עושה טמבל אחד!
ב. זו לא אשמתי! יש קצת מטאורים בדרך.
ז. אני עדיין לא מבין למה התעקשת על החללית. יש לך השתנות מהירה!
ב. זה יותר כיף ככה לא?
ממתי אנחנו צריכים כי....איי
הם עלו על מטאור והטלפון נפל דרך החלון לכיוון כוכב לא ידוע.
על הכוכב.
פריזה: בפעם האחרונה, אני.לא.שם.גופות.על.פגוש.החללית שלי!!!
קולר: אבל שלי בתיקון.
פריזה: ולמה אתה חושב שאני שם....אייי!
הטלפון נופל על פריזה.
פריזה: אוו... מה זה? זה טלפון?
קולר: אוווווו! זה קאי קאי8!
מותג טלפון קאיושיני.
קולר: זה אחלה טלפון, אבל לא טוב כמו גוד פון.
פריזה: חכה שנייה, יש פה פתק.הממ...."אם נמצא נא להתקשר ל0000000000 או לטוס לכוכב כדור הזאמאס. תודה ויום נעים"
קולר: כדור הזאמאס? באמת?
בלאק וזאמאס מופעים מאחוריהם.
ז. כן, באמת.
פריזה: מנ לעזעל!? סון גוקו?!
ז. אז ככה...
זאמאס מסביר.
פריזה: זה עדיין לא מסביר איך הגעתם לפה!
נסתרות דרכי האל. ולחבר שלו יש השתנות מהירה.
קולר: באמת?
ב. עוד באמת אחד ואני כורת לך את הזנב.
קולר: חה! אני רוצה לראות אותך מנס.....
הוא כורת לו את הזנב.
קולר: אההההה!!! הזנב שלי! הזנב היפיפה שלי!
פריזה: אוי תרגע כבר, הוא יצמח עוד פעם!
קולר: אין לך שמץ של מושג כמה זמן לקח לי לי להחליק אותו רק הבוקר!
ז. באמת?
פריזה: יודעים מה? נמאס לי! אני פשוט אהרוג את כולכם!
פריזה הופך לצורה סופית.
קולר: הם שלך אח קטן!
פריזה: אני התכווני גם אליך.
קולר: רגע מה....?
פריזה מסתער לכיוון בלאק ואגרוף מתנגש באגרוף.
הם מתכתשים איזה5 דקות.
פריזה: (מתנשף) לא רע....לא רע בכלל!
ב. גם אתה בסדר.
פריזה: מה דעתך שנפסיק את החימום ונעבור לקרב האמיתי?
ב. מוכן כשאתה מוכן.
פריזה: למה שאתה לא תתחיל?
ב. אוקי, רק אל תשתפן לי פתאום.
פריזה: אתה יודע מי אני בכלל?
ב........ לא.
בלאק הופך לרוז בדרך הכי דרמטית שיש.
ב. מה אתה חושב על הצבע הזה, זה לא יפיפה?
קולר: (מרחוק) שחצן!
ב. סתום !!
פריזה: יופי, עכשו תורי.
פריזה הופך לגולדן ועושה את זה אפילו יותר דרמטי.
פריזה: ומה אתה חושב על הצבע שלי? אני קורא לזה, גולדן פריזה.
ב. ואתה קראת לי שחצן!
קולר: לך ל::!/&&!÷!/$#!\!!!!!!!
ב. אולי תירגע!?
קולר: חתכת לי את הזנב יא.....
ב. זאמאס! תסטור לו!
סנאפ!
קולר: אווו!!!!!
ב. תודה!
פריזה: אפשר להתחיל עכשו?
ב. בעונג רב.אני אתן לכם לדמיין את הקרב.
אחרי 10 דקות. בחללית של פריזה.
ז. אני אומר לך, אין סיכוי שהגוד פון יותר טוב מקאי קאי 8!!
קולר: ואיך בדיוק הוא טוב יותר?!
ז. לאדע אולי לי אין שדה רצחנית בטלפון?!
קולר: בפעם האחרונה, סירי.היא.לא.שדה!
ז. אז למה היא איימה עליי ועל בלאק כשניסינו להעזר בה כדי….. לעניינים פרטיים!!!!
קולר: אחרי 3 בלילה?
ז. אני… רגע מה?
קולר: למה אתה בטלפון אחרי חצות בכל מקרה?
ז. (נאנח) תקשיב הדייון הזה היה נחמד אבל אני מניח שהגיע הזמן להרוג אותך בכל מקרה.
קולר הופף לגולדן.
קולר: אה כן, בהצלחה עם זה.
זה הכל להיום.
תגידו לי מה דעתכם בתגובות!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה