יודעים מה? ### על הכניסות.
(המשך מהדיאלוג הקודם)
קולר יורה לכיוון זאמאס אבל הוא סופג את הכל.
קולר: איך זה אפשרי בכלל?!? הקי בלאסט הזה יכול להשמיד מערכת שמש שלמה!! איך אתה עדיין חי?!
ז. מה במילה בן אלמוות לא מובן לך?
קולר: זה שתי מילים.
ז. אתה יודע למה אני מתכוון!
קולר: בן אלמוות או לא, אתה עדיין חלש יותר מ…
קולר מקבל אגרוף בבטן.
ז. למי קראת חלש?!
קולר לא ספג נזק.
קולר: לך.
בחזרה לפריזה ולבלאק.
בלאק תוקף עם לאסו אלוהי אבל פריזה מתחמק.
ב. תחזור הנה בן תמותה!
פריזה: K.
פריזה בועט לבלאק בבטן.
פריזה יורה דף בין על בלאק אבל מפספס.
ב. עצור!
פריזה: מה, אתה רוצה להכנע?
ב. למה אנחנו נלחמים בכלל?
פריזה: כי אתה קוף מלוכלך.
ב. אני לא באמת סו..
פריזה: לא אכפת לי!
ב. אתה מעז לקטוע אל?
פריזה: תפסיק לקרוא לעצמך אל!
ב. אתה מפקפק בי?!
פריזה: ואם כן, מה אתה כבר תעשה לי?
ב. את זה.
פריזה: את מה…? אווו!!!
בלאק ניצל את הסחת הדעת ותקף.
בחזרה לזאמאס וקולר.
קולר: (מתנשף) אתה…חתיכת….ראמי…מסריח…
ז. למה כולם קוראים לי ראמא….
קולר תופס את זאמס מאחור.
קולר: תישרף בגהנום!!!
קולר מפוצץ לו ת'צורה(סליחה על הסלנג)
קולר: מה דעתך על זה, ראמי שכמוך?
ז. זה אפילו לא דגדג אותי.
קולר: מה?..איך אתה?…..
ז. בפעם המאה: אני.בן.אלמוות!!!!!!!!!
קולר: טוב, אני מניח שהגיע הזמן לתוכנית ב'.
ז. איזה תוכניות ב'?
קולר: הזאת שבה אני שם אותך בצנצנת.
ז. אני… רגע מה?…
קולר: מאפובההההההה!!!!!!!
לא קורה כלום.
קולר: נו באמת! אני עבדתי שבוע שלם על זה!
ז. מאיפה אתה מכיר את זה בכל…..
פתאום קורה משהו.
ז. לאלאלאלא אההההההההה!!!!!!!!
קולר: קח את זה, שונא גוד פון!
בחזרה לפריזה ובלאק.
פריזה: (מתנשף) אני מוכרח להודות, זה באמת מרשם ששרדת עד עכשו.
ב. גם אתה לא רע בכלל.
פריזה: אבל, לא משנה עד כמה חזק אתה, אתה עדיין חלש.
ב. איך לעזעזל זה הגיוני בכלל?
פריזה: יודע מה? נמאס לי להיות נחמד! זה זמן שאני, הלרוד פריזה, אחסל אותך!!
ב. מה זה לורד, לעומת אל?
פריזה: מה זה אל, עבור הבלתי מאמין?!
פריזה תוקף את בלאק אבל בלאק מתחמק ודוקר אותו בבטן.
ב. אתה מאמין עכשו?
פריזה: נהההלכככלככההבלללררגגללרר…..
בלאק זורק אותו למטה.
פריזה נוחת על הצנצנת ושובר אותה.
ז. (מתנשף, אבל בקטע קיצוני) חתיכת בן תמותה מנ…..
ב. החוק האלוהי השלישי!
ז. כן כן… לקלל זה מתחת לרמה שלנו. עכשו אפשר להרוג אותם?
קולר: אתה חי אח קטן?
פריזה: (הרבה נהמות חסרי פשר)
קולר: אני אתן לך גלולת ריפוי, אבל רק אם תודה שאני חזק יותר ממך.
פריזה: אמה אזק אותר ממני….
קולר: עכשו תגיד: בבקשה תרפא אותי קולר.
פריזה: בררגליעליכחכעצחלעעעי……
קולר: מספיק טוב.
קולר נותן לפריזה גלולת ריפוי מהיר.
ב. אתה בסדר זאמאס?
ז. ( מתנשף) בני התמותה האלה חזקים יותר ממה שחשבנו.
ב. אז אני מניח שאין בררה.
ז. כן.
ז וב ביחד. אנחנו חייבים ז. להתמזג! ב. לקרוא לברולי!
ז. מה זאת אומרת לקרוא לברולי?!
ב. אמרתי לך, אני עוד לא מוכן לזה.
ז. אז מתי תהיה מוכן?!
ב. אני לא יודע אוקי?!
ז. טוב בסדר, תקרא לברולי. אבל אנחנו הולכים לנהל שיחה רצינית כשנגיע הביתה.
ב. K.
בלאק משתמש בהשתנות מהירה וחזר עם ברולי. הם מכירים אותו מדיאלוג אחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה