(המשך מדיאלוג קודם)
פריזה וקולר נהדפים לאחור.
ברולי: ברולי מרסק!!
ברולי הודף אותם עוד יותר לאחור.
קולר: תדחוף חזק יותר!!!!
פריזה: אל תגיד לי מה לעשות!!!!
פריזה וקולר מצליחים להתקדם קצת.
ברולי: חהחהחהחה!!!!!!! NOPE!!
ברולי הודף אותם שוב לאחור.
פריזה: לעזעזל!
קולר: יותר חזק!!!!
פריזה: תפסיק להגיד לי מה לעשות!!!!!
ללא שם: אל תוותרו למפלצת הזאת ילדים!
פריזה: א…אבא?
המלך קולד: קדימה, תשמשו בכל הכח עכשו!
ברולי: זה לא מוכר לברולי מאיפה שהוא…?
המלך קולד יוצר סופרנובה ומצטרף לבנים שלו.
המלך קולד: קדימה! כולם ביחד!
חוזרים לזאמס ובלאק.
זאמאס נעמד שוב מול הסופרנובה וסופג אותה.
בלאק מתחיל לירות עליו מרחוק אבל מ.ק.2.0 מתחמק.
מ.ק.2.0: אתה מכוון בכלל?
ב. לא.
מ.ק.2.0: מה זאת אומרת ל…
זאמאס תופס אותו מאחור.
ז. נלסון מלא!!
מ.ק.2.0: אתה חושב שזה מצחיק? אני משתחרר בשניה!
מ.ק.2.0 מנסה להשתחרר, ולא מצליח.
מ.ק.2.0: אתה מוכן לעזוב?
ז. לא!
ב. קהההההההההה!!!!! מההההההה!!!!
מ.ק.2.0: בבקשה ?!
ז. לא!!
ב. האאאאאאאאא!!!! מהההההההה!!!!!
מ.ק.2.0: בבקשה בבקשה עם דובדבן למעלה?
ז. דובדבן הא? אני אשקול את….
ב. האאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!
חזרה למשפחת קולד.
כולם ביחד: האאאאאאאאאאאאא!!!!!!
ברולי נהדף לאחור.
ברולי: זה…זה לא יכול להיות!! ברולי לא יכול להפסיד!!!
פריזה: תמות עכשו! קוף מלוכלך!!
ברולי: ב…בלתי אפשרייי!!!!!
ברולי נהדף אל מחוץ לכוכב.
ברולי: פרררייזהההההה…!!!!!
פריזה וקולר נופלים מותשים.
המלך קולד: אתם בסדר מתוקים שלי?
פריזה: גלולת ריפוי מהיר לא תזיק לי עכשווו….
קולר: גם לי בבקשה…
המלך קולד: או, כמובן.
המלך קולד נותן להם גלולות.
המלך קולד: דרך אגב, אהבתי את הצורה החדשה שלכם. איך אתם קוראים לזה?
פריזה: גולדן, אבא.
המלך קולד: ואיך השגתם אותה?
קולר: התאמנו, אבא.
המלך קולד: אני גאה בכם בנים. עכשו, זמן לחזור הביתה.
פריזה: עדיין לא אבא, יש לנו עוד עניינים לסגור.
חזרה לזאמאס ובלאק.
מ.ק.2.0 מתאדה, וזאמאס נכווה.
ז. איאיאיאי!!!!
ב. (מתנשף) מה…אתה….בוכה…חשבתי…שאתה….בן אלמוות.
ז. זה לא אומר שלא כואב לי! למה לא הזהרת אותי לפני?!
ב. לא צעקתי מספיק חזק?
ז. אני…
זאמאס ובלאק מתחמקים מדף בין. ונעמדים מול משפחת קולד.
המלך קולד: אלה הם חמודים שלי? אלה האנשים שפגעו בכם ככה?
פריזה וקולר: כן אבא.
ב. מה פתאום אתם מנומסים כל כך רק כי אבא שלכם פה?
פריזה: סתום את הפה שלך כבר!
ב. אל תיתן פקודות לאל, בן תמותה!
פריזה: המף! שיהיה, אתם עדיין לא חזקים מספיק כדי להביס כולנו יחד.
ב. אז זהו שלא. הי זאמאס!
ז. מה?
ב. תעביר את העגיל צד.
ז. ב…באמת?
ב. תעשה את זה לפני שאני אתחרט!
ז. ייוווהווו!!!! סוףסוף!
בלה בלה בלה הם מתמזגים בלה בלה בלה נעבור לסוף.
זאמאס הממוזג: צורתי היא יופי, צורתי היא צדק, צורתי היא….
קולר נותן אגרוף אבל אין השפעה.
זאמאס הממוזג: כמו שאמרתי…
זאמאס הממוזג: מעיף את קולר למטה.
פריזה: קולר!
קולד: התינוקי שלי!
זאמאס הממוזג: כמו שאמרתי! צורתי הי…
פריזה: תגיע לנקודה!
זאמאס הממוזג: בסדר! אני הוא האל. אני…הוא…זאמאס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה