המשך מדיאלוג קודם)
פריזה: רגע, חשבתי שרק לאחד מכם קוראים זאמאס.
קולר: זה באמת מה שחשוב לך עכשו?
פריזה: קצת ידע מוקדם אף פעם לא מזיק.
המלך קולד: זה נכון,
פריזה: הא!
המלך קולד: אבל אני לא חושב שעכשו זה זמן טוב.
קולר: הא!
פריזה: לך ל….
זאמאס הממוזג: החוק האלוהי השלישי!
פריזה: וגם אתה לך ל….!
זאמאס הממוזג: ברק של מחילה!
קולר: ברק של מה?
זאמאס הממוזג יורה לכיוונם והם מתחמקים.
זאמאס הממוזג: תישארו במקום בני תמותה!
פריזה: למה מה תעשה ל….?
זאמאס הממוזג: להבי גזר הדין!
זאמאס הממוזג יורה עליהם והם מתחמקים שוב.
קולר: אתה מכוון בכלל?
זאמאס הממוזג: לא!
קולר: מה זאת אומרת ל…?
הלהבים מתפוצצים.
פריזה וקולר מצליחים להתגונן. איך שהוא.
פריזה: אתה תתקוף משמאל ואני מימין, ואבא יחפה עלינו מאחור.
המלך קולד: בהצלחה בנים. קדימה צאו!
פריזה וקולר יוצאים ותוקפים אבל זאמאס הממוזג תופס אותם ו… מחשמל אותם?
זאמאס הממוזג: אל תיתימרו לגעת בא…
המלך קולד: תעזוב את הבנים שלי!!!!!
המלך קולד יורה לכיוונו אבל איו השפעה.
המלך קולד: רמאי אח….
זאמאס הממוזג מפציץ אותו.
המלך קולד נופל ללא רוח חיים.
פריזה וקולר: אבאאא!!
הם הודפים את זאמאס הממוזג. לאחור ועפים אל קולד.
פריזה: אבא?
המלך קולד: (גוסס) ב..בנים שלי…
קולר: מה אבא?
המלך קולד: תתתת….
פריזה: (ממלמל) מממ..מה?
המלך קולד: תנו ללל… לי…
קולר: לתת מה?
המלך קולד: תנו לי גלולה כבר ! אלוהים!
זאמאס הממוזג: קראת לי?
המלך קולד: (מתרפא לאט) לך לגיהנום, ראמי שכמוך.
זאמאס הממוזג: אל תצווה על א…
פריזה: נשבר לי! כל הזמן האל הזה, האל ההוא, אתה אף פעם לא סותם את הפה!
זאמאס הממוזג: אני….
פריזה: סתוםאלתקטעאותי!!!!!!
זאמאס הממוזג בשוק.
פריזה: אתה סתם מגעיל, מגוחך, טיפש, יהיר, אני יכול להמשיך ככה כל היום ! הגיע הזמן שאני, הלורד פריזה, אביס אותך! ואשבור אותך לאט.
זאמאס הממוזג: סיימת?
פריזה: (מתנשף) כן.
זאמאס הממוזג: טוב לדעת.
זאמאס הממוזג יורה בו.
במרחק מה משם, בחלל העמוק.
ברולי: הממ… ברולי עדיין חי. זו תחושה מוזרה.
ברולי מנגב דם מהשפתיים שלו.
ברולי: והם הולכים להתחרט על זהההה!!!!!
ברולי טס חזרה לשם.
זאמאס הממוזג: אחד פחות, נשארו עוד…
פריזה: תמוווותתתת!!!!
פריזה מכין סופרנובה.
זאמאס הממוזג: איך אתה עדיין ח….?!!!
פריזה: האאאאאא!!!!!!
זאמאס הממוזג: אהההה…
זאמאס הממוזג מכין את המטאור שלו.
זאמאס הממוזג ופריזה יורים.
פריזה נהדף לאחור.
זאמאס הממוזג: חהחהחהחה !!! כשאני אסיים אותך, אני אקח איתך את כל הכוכב הזה. ואז, כשתגיעו לגיהנום, תגידו ליאמה שהשולחן שלו טיפ…
המלך קולד: קדימה פריזה, בכל הכח!
קולד ופריזה: האאאאאאאאא!!!!!
זאמאס הממוזג נהדף לאחור.
זאמאס הממוזג: הא! זה כלום. הביטו בכח של האל האולטימטיבי!
קולד ופריזה נהדפים לאחור.
פריזה: פגעת בכבוד שלי, פגעת במשפחה שלי, והכי חשוב, פגעת בי! אני אביס אותך, ולא משנה לי איך!!
זאמאס הממוזג נהדף לאחור.
זאמאס הממוזג: זה..זה לא יכול להיות, אני אל! אני לא יכול להפסיד!!
פריזה: לא אמרתי לך!? אני, הלורד פריזה, אהיה זה שיביס אותךךך!!!!!
זאמאס הממוזג: בלתי אפשרי, ז… זה בלתי אפשרי!!!
זאמאס הממוזג מתפוצץ.
פריזה וקולד נופלים מותשים.
המלך קולד: אתה בסדר?
פריזה: מה נראה לך?
קולר: וואוו, ממש כיסחתם לו את ה…
זאמאס הממוזג: ררררההההההה!!!!
פריזה: למה אתה אף פעם לא סותם!?
קולר: איןזמןביי.
קולר טס אל זאמאס הממוזג.
פריזה: תחזור הנה יא מ….
זאמאס הממוזג: החוק…..
זאמאס הממוזג טוען מטאור.
קולר טוען סופרנובה.
זאמאס הממוזג: האלוהי….
קולר יורה עליו.
זאמאס הממוזג: השלישיייייייי!!!!!!
זאמאס הממוזג יורה.
אחסוך מכם את זה, ופשוט אגיד שקולר הודף אותו.
ברולי מופיע משום מקום.
ברולי: ברולי מרסק!!!!
ברולי מצטרף לזאמאס הממוזג.
קולר נהדף לאחור.
קולר: באמ…?
זאמאס הממוזג: רררהההההה!!!!
נראה שקולר עומד לעוף, אבל פתאום מופיע עוד מישהו.
ללא שם: סופר דף בין!!
הם הודפים אותם לאחור ופוגעים בהם.
קולר: (מתנשף) ת..תודה.. אבל, מי אתה?
הזר מוריד את הברדס.
פריזה: א..אתה!
פרוסט: כן, אני.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה