המשך מדיאלוג קודם)
פריזה: (מתוך חלום) אבל אבא, אני לא רוצה את כוכב מית'. למה אני לא יכול ל….
קולר: תתעורר!
קולר סוטר לפריזה.
פריזה: אאאווו!! למה זה היה טוב!?
קולר: סתם כי בא לי.
פריזה: יכתיחת מנ…..
ברולי: סתמוווו!!!!
פריזה וקולר סותמים.
ברולי: תודה. אז, תזכירו לי שוב למה אני כאן?
ב. כדי שתהרוג אותם בשבילנו.
ברולי: אני לא הורג אף אחד חוץ מקאקרוטו!!!!!
ב. ואם אגיד לך שהוא מת?
ברולי: נאניייי??!!!!!
ב. כן! והוא זה שהרג אותו!
בלאק מצביע על פריזה.
פריזה: טוב זה חתיכת שקר מגעי…
ברולי: איך אתה… איך אתה מעעזזזז??!!!!!
ברולי משנה צורה.
ברולי: אני הולך לשחות בדם שלך, פריייזהההה!!!!
פריזה עומד לומר משהו אבל קולר עוצר אותו.
קולר: תרגע אח קטן, ותן לקולר לטפל בזה. מטאל קולרים, צאו!
ב. מטאל מה?
5 מטאל קולרים יוצאים ונעמדים בפוזות קרב גרועות .
מטאל קולר 1.0: מה הן פקודותיך המפקד?
פריזה: אתה רציני? מאיפה יש לך אותם בכלל?
קולר: אבא נתן לי.
פריזה: למה הוא לא נתן לי?
קולר: אולי כי לא ביקשת?
פריזה: יש בזה משהו.
קולר: מטאל קולרים, עמדו בהקש….
ברולי: ברולי מרסק!!
ברולי משמיד מטאל קולר אחד.
מ.ק.1.0: 1.3! לא!
קולר: איך אתה מעז להפריע לי באמצע מסד..
ברולי: רררררהההההה!!!!!!
ברולי מעיף את קולר ופריזה אל הריצפה.
ב. אני מניח שאנחנו נטפל בשאר.
ז. הם כולם שלך.
ב. באמת? בלי אבן נייר וחרב?
ז. תחשיב את זה כמתנת יום הולדת.
ב. אז זכרת!
ז. נו ברור, אנחנו אותו אחד.
ב. אה נכון.
מ.ט.1.0: אפשר להתחיל עכשו?
ב. K.
בלאק תוקף עם חרב ועובר דרך 3 מטאל.
מ.ק.1.0: למה הם לא זזים?
ב. תחכה רגע.
מ.ק.1.0: אני רציני, הם פשוט…..
ב. תן לזה שנייה!
בלאק מכבה את הלהב בצורה דרמטית וכולם נופלים.
ז. נייס!
ב. לקח לי משהו כמו, שבועיים שלמים ללמוד איך עושים את זה.
מ.ק.1.0: אז, כולם מתים?
ב. אםםם.. הם די מבותרים לחתיכות אז מניח ש….
מ.ק.1.0: טווווובבב!!!
מ.ק.1.0 שואב את כל החתיכות מכל המטאל קולרים המתים ומתפתח בצורה דרמטית.
מ.ק.2.0: קבלו אותי! הצורה המדהימה של ה….
בלאק הופך לרוז וחותך למ.ק.2.0 את הזנב.
מ.ק.2.0: מתי תפסיק עם זה!?!
ב. לא עד שזה יפסיק להיות כיף! או שתמות. מה שיקרה קודם.
מ.ק.2.0: תמווותתת!!!!!
מעבר חד!
ברולי: הכח…הכח שלי הוא…מקסימלייי!!!!!
ברולי מסתער על פריזה.
פריזה מנסה לברוח אבל ברולי תופס אותו ברגל ומצמיד אליו קי בלאסט.
קולר מציל אותו ברגע האחרון.
קולר: אפילו שאני לא באמת סובל את אחי,
פריזה: לך לעזעזל!
קולר: אם מישהו יהרוג אותו זה יהיה אני!
קולר הופך לצורה סופית עם גולדן.
ברולי: הא! אתה באמת חושב שזה מספיק כדי להביס את ברולי?
קולר: נצטרך לראות ולגלות.
קולר מסתער על ברולי ואגרוף מתנגש באגרוף.
חוזרים לבלאק ומ.ק.2.0
הם הולכים קצת מכות ונראה שידו של מ.ק.2.0 על העליונה.
מ.ק.2.0: חהחהחה!! קח את זה, קוף מלוכלך!
מ.ק.2.0 מנחית את בלאק לריצפה ויורה עליו דף בין.
בלאק מתחמק ותוקף עם לאסו אלוהי .
ב. קח את הלהב שלי!
מ.ק.2.0: K.
מ.ק.2.0 תופס את הלהב ושובר אותו.
ב. ב..בלתי אפשרי!
מ.ק.2.0: תמווותתת!!!
מ.ק.2.0 יורה סופרנובה קולר אבל זאמאס סופג את זה.
מ.ק.2.0: ראמ…
זאמאס מפציץ לו ת'צורה(סליחה על הסלנג).
ז. צריך עזרה?
ב. לא!
מ.ק.2.0 קם ועוטה הילה אפלה כמו בזינוברס.
ב…..כן.
ז. ווווו?
ב. (נאנח) ניצחת בהתערבות.
ז. מושלם. בוא נכנס בו!
חזרה לברולי וקולר.
קולר תוקף את ברולי אבל זה נראה שכלום לא מזיז לו.
ברולי: לא משנה כמה אתה חזק, ברולי תמיד חזק יותר!!!!!!
ברולי יורה לכיוון קולר וקולר מתחמק.
קולר: אתה אולי חזק אבל אתה איט……
ברולי תופס אותו ומפציץ אותו בבטן.
ברולי: אמרת משהו? ברולי לא שמע אותך בגלל החור שהוא עשה לך ב…..
פריזה תוקף מאחור ומצליח להדוף אותו לאחור.
קולר: אל תחשוב שזה שווה משהו, אנחנו תיקו עכשו.
פריזה: ועכשו?
פריזה ממשיך לתקוף ולפגוע. איך שהוא.
קולר: אתה רציני? איך אתה מצליח?
פריזה: כי אני תוקף רציני במקום סתם לירות ולדבר.
קולר: אבל בכל מקרה זה לא….
ברולי: ברולי כועעעסססס!!!!!!
ברולי שולח אליהם מטאור ירוק או איך שלא קוראים לזה.
פריזה: קולר תעזור לי כאן!
קולר: בסדר, אבל אנחנו תיקו אחרי זה!
קולר ופריזה טוענים סופרנובה משולב ומשגרים אותו.
מ.ק.2.0 יורה לכיוון בלאק אבל זאמס נעמד מולו וסופג הכל.
בלאק משתנה אל מאחוריו וחותך אותו לשניים, אבל הוא משחזר את עצמו.
ז. ומי הרמאי עכשו?
מ.ק.2.0: לך לעזעזל!
מ.ק.2.0 יורה עליהם עוד סופרנובה .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה