(המשך מדיאלוג קודם)
קולר: זמן הנקמה הגיע!!!!
קולר טס אל בלאק ומאגרף אותו.
ב. איאיאיאייי!!! למה זה היה טוב?
קולר: זוכר את הזנב שלי?
ב. אתה לא מבין בדיחות?
קולר:(אחרי הפוגה) לא.
קולר מחורר אותו והוא מקיא דם.
ז. בלאק!
זאמאס עף אליו אבל פריזה חוסם אותו.
פריזה: אתה נלחם בי עכשו!
ז. זוז לי מהדרך בן תמותה!
זאמאס בועט אותו הצידה.
פריזה: אתה תשלם על ז….
ברולי: ברוולייייי….
פרוסט: מישהו שמע את…..?
ברולי: נוחחחחתתת!!!!!!
ברולי מתרסק על הריצפה.
קולר: מה? לא! אני פוצצתי אותך לכל הרוחות!
איך אתה עדיין חי?
ז. בזמן שדיברנו אני לקחתי כמה גלולות והבאתי אותם לברולי.
קולר: ראמי אח….
זאמאס מפציץ לו ת'צורה.
ז. אתה בסדר בלאק?
ב. יש לי חור בחזה, למה שאני אהיה בסדר!?
ז. קח גלולה.
פריזה: תעצור מיד ראמ…
ברולי עוצר אותו.
בלאק קם.
ב. בסדר גמור. הגיע הזמן למערכה האחרונה!
קולר: כרגע חוררתי לך את החזה, מה אתה כבר יכול לעשות?
ב. את זה.
בלאק הופך לרוז אבולושין(כמו וג'יטה).
פרוסט: א…איזה קי מדהים!
קולר: רגע, אתה מסוגל לחוש אנרגיה?
פרוסט: כן, אתה לא?
קולר: אני….לא רוצה לענות על זה.
ב. הטעות שלך היתה שלא כיוונת לראש, ועכשו, אחרי שהתראפתי, אני לקחתי את הסופר סאייה רוז רמה קדימה!
פריזה: או וואוו אני, לא ראיתי את זה קודם.(וג'יטה)
ב. אז, שנתחיל?
קולר הופך לצורה סופית עם גולדן.
קולר: בעונג רב.
פרוסט: אני לוקח את השני!
המלך קולד: ופריזה ואני נלך על השלישי.
פריזה: באמת חיכיתי להזדמנות להרוג את הקוף המגודל.
פריזה הופך לגולדן.
המלך קולד: בוא נזוז.
ברולי: ברולי עומד להשמיד אותך!
הם עומדים זה מול זה במשך 10 דקות בערך, ואז פריזה מתעטש וכולם עפים.
קולר ובלאק נכנסים זה בזה.
קולר: אני עומד להראות לך למי משנינו צריך לקרוא אל!
ב. ואני עומד להראות לך למי משנינו צריך לקרוא איש מת!
קולר: כן…תשאיר לי את משפטי המחץ.
בנתיים, במקום אחר.
המלך קאיו: מה מצב ההימורים בנתיים?
קאיו קשיש: אני שם 20 מטבעות על מי שגנב לפוהה את העגילים.
בירוס: 50 מטבעות על פריזה.
שאמפה: 60 מטבעות על הקאיושין הסורר.
פוהה: 60 על אח של פריזה.
קאיושין: תזכירו לי על מה אנחנו מהמרים?
המלך קאיו: על מי הולך לדפוק את הכל.
בירוס: חלק מאיתנו מהמרים על ה"אלים" וחלק על משפחת קולד.
קאיושין: הייתי מצטרף להימור.
המלך קאיו: נו?
קאיושין: אבל אני קצר בכסף.
פוהה: (פיהוק) גם ככה סגרנו הכל.
ויס: נשאר רק לצפות. בנתיים, מי רוצה חטיפים?
מעבר חד!
המלך קולד ופריזה תוקפים את ברולי והוא נהדף לאחור.
ברולי: אין לכם סיכוי נגד ברולי !!!
ברולי מעיף אותם לאחור ויורה עליהם.
פריזה: NOPE!
פריזה מתחמק ויורה עליו.
ברולי לא ספג נזק.
ברולי: למה אתה טורח בכלל?
פריזה: בגלל שהסחת דעת.
ברולי: בגלל ש מה…?
המלך קולד: סופר דף בין !!
ברולי מתחמק אבל פריזה מופיע מעליו.
פריזה: שיתוק!
ברולי: רהההההה!!!!
פריזה: אבא עכשו!
המלך קולד מחורר את ברולי.
פריזה: ולסיום הגדול!
פריזה מטיח את ברולי בקרקע כמה פעמים.
ברולי: ברולי מרסק!!!!
ברולי שובר את השיתוק ואז הוא מנחית אותם על הקרקע.
מעבר חד!
פרוסט: קבל את זה!
פרוסט יורה דף בין אבל זאמאס סופג הכל.
ז. אתה לא יכול לפגוע בי, אני בן אלמוות!
פרוסט: עוד נראה בקשר לזה.
פרוסט מסתער על זאמאס ומנחית אגרוף אחד.
ז. לא אמרתי לך? אני.בן.אלמ…
זאמאס קורס.
ז. מ..מה ל….
פרוסט:(מגחך) אתה רואה את זה? זו מחט עם רעל.
ז. ו…ואתם קראתם לי ראמאי..
פרוסט יורה דף בין עליו והוא נפגע.
ז. (מקיא דם) א…איך..?
פרוסט: כמו שחשבתי, הרעל הזה מונע את התחדשות גופ…
ז. סתם צוחק.
זאמאס קם.
פרוסט: נו באמת! הרעל הזה היה אמור לעבוד!
ז. אז זהו שלא.
זאמאס מנסה לחתוך אותו אבל הוא מתחמק.
פרוסט: זה לא יספיק כדי להביס אותי!
ז."עוד נראה בקשר לזה".
חזרה לקולר ובלאק.
קולר ובלאק מתכתשים קצת ונראה שידו של קולר על העליונה.
קולר: קח את זה!
קולר יורה דף בין.
ב. NOPE!
בלאק קופץ מאחוריו וכורת לו את הזנב.
קולר: אאההררגג!!! די עם זה!
ב. שוב, לא עד שזה יפסיק להיות כיף!
קולר: אני אערוף את הראש שלך ואשים אותו איפה שהזנב שלי היה!
ב. הי הי הי… בהצלחה עם זה!
קולר טוען סופרנובה.
בלאק:קההההההה!!!! מהההההההההה!!!!!!
האאאאאאא!!! מההההה!!!!!
קולר: תישרף בגהנום!!!!!!
ב. האאאאאאאאא!!!!!!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה