(המשך מדיאלוג קודם)
המלך קולד: מי זה בן? חבר שלך?
פריזה: סוג של, זה פרוסט מהיקום השישי.
קולר: יש שניים מהם? זה סוף העולללללםםםםם!!!!!
פרוסט: אז גם לך יש אח מעצבן כזה.
פריזה: ממש מעצבנים נכון? אבל בלי קשר, מה אתה עושה כאן?
פרוסט: למעשה אני כאן כבר שעה. באתי להראות לך את הכח החדש שהשגתי, ואז הם הגיעו.
המלך קולד: יופי, אולי נזדקק לעזרתך.
פריזה: אנחנו לא זקוקים לעז….
זאמאס הממוזג: האאאאאאאאא!!!!!!!!
פריזה: זה לא אומר כלו…
זאמאס הממוזג: אור הצדק, הכה בי!
זאמאס הממוזג הופך לענק.
פרוסט: אמרת משהו?
פריזה:…..אנחנו צריכים עזרה.
פרוסט: יופי, קח אחד.
המלך קולד: אלה לא פוטרה?
פרוסט: גנבתי אותם מקאיו שין.
פריזה: אני לא צריך ל…
ברולי: ברולי משמיייידדד!!!!!!
ברולי מתחיל להפציץ בלי הבחנה.
זאמאס הממוזג: תפסיק טיפש! אתה תהרוס את הכוכב ואז הם ימלטו!
פריזה: הו! אני ממש לא מתכוון לברוח!
פרוסט: בוא נתחיל בלשנות צורה.
פרוסט הופך לצורה כסופה.
פרוסט: סילבר פרוסט מתייצב.
ברולי ראה את ההילה של פרוסט.
ברולי: ברולי מצא אותם!
פרוסט: שיםת'עגילשיםת'עגילשיםת…
פריזה שם את העגיל. אל תשאלו אותי איך.
זאמאס הממוזג שם לב אליהם.
ללא שם: הנה אני בא!
זאמאס הממוזג: מי אתה?
ללא שם: אני הוא השילוב בין פרוסט לפריזה, אני הוא פרוזה!
זאמאס הממוזג: והנה, שוב פעם בני התמותה מחקים את האלים. אם היה לי מטבע על כל פעם ש…
פרוזה: אתה לא מרוכז!
פרוזה תוקף.
המלך קולד: קדימה פריזה!
קולר: טוב אני מניח שנשאר רק לצפו….
ברולי: ברולי תוקקקקףףףף!!!!!
קולר: למה אני אף פעם לא סותם?
המלך קולד: למה באמת?!
קולד וקולר יוצאים.
פרוזה מנחית את זאמאס הממוזג לריצפה.
פרוזה: מה קרה? זה כל מה שהאל מסוגל לעשות?
זאמאס הממוזג: אל תתגרה באלים!
זאמאס הממוזג עף לכיוונו.
פרוזה מתחמק ויורה.
פרוזה: דהדהדהדה!!!!!!
זאמאס הממוזג סופג הכל.
זאמאס הממוזג: אני בן אלמוות!
פרוזה טוען סופרנובה.
זאמאס הממוזג טוען מטאור.
הם יורים זה על זה.
מעבר חד!
ברולי: ברולי מרסק!!!!!
ברולי יורה עליהם.
קולר וקולד מתחמקים.
ברולי מופיע מאחוריהם ומנחית אותם.
ברולי: ברולי הולך להפוך אתכם לאבק חלל!
ברולי טוען מטאור ירוק.
קולר יורה דף בין.
ברולי: אתה מנסה לפגוע בברולי בכלל?
קולר: לא!
ברולי: מה זאת אומרת ל…
ברולי חוטף מכה בצאוור ומתעלף.
המלך קולד: הא! זה תמיד עובד!
קולר: בוא נפטר מהגופה לפני ש….
ברולי: ברולי סתם צוחק.
ברולי מאגרף את שניהם.
פרוזה דוחק את זאמאס הממוזג לאחור.
פרוזה: אולי תפסיק להתנהג כמו ילד קטן, ותתקוף אותי כבר!
זאמאס הממוזג: K.
זאמאס הממוזג תופס את הראש שלו ומנסה לרסק אותו.
פרוזה מחורר לו את הבטן.
זאמאס הממוזג כושל לאחור ומקיא דם.
זאמאס הממוזג: בן תמותה ארור!!
פרוזה: זמן לסיים את זה!
פרוזה טוען דף בול בגוון סגול אדמדם.
פרוזה: סופר דף בווולל!!!!
זאמאס הממוזג: לאלאלאלאלאלאלאל…!!!
זאמאס הממוזג חוטף פגיעה ישירה. ואז הוא קופץ.
זאמאס הממוזג: הביטו, זה הוא א….
פרוזה מחורר לו את הבטן. שוב.
פרוזה: וככה פרוזה מנצ….
פרוזה נפרד.
פריזה: (מתנשף) לא,לא!
פרוסט: עוד לא עברה שעה עדיין!
זאמאס הממוזג: חהחהחהחה !!! תעלמו, בני תמו…
משהו קורה לזאמאס הממוזג.
חזרה לברולי.
ברולי: כמו שברולי אמר, ברולי יהפוך אתכם לאבק חלל!
ברולי טוען שוב מטאור ירוק.
קולד וקולר טוענים סופרנובה משולב.
המלך קולד: זה הצ'אנס האחרון, תן את הכל בזה!
קולר: אני נותן!
ברולי: ברולי מנצ….!!!!!
ברולי מתכונן לירות אבל דעתו מוסחת בגלל הצרחות של זאמאס הממוזג.
ברולי: מה ל….?
קולד וקולר: האאאאאאאאא!!!!!!!!!!!
ברולי: לאלאלאלאלאלאלאלא, לאאאאאאאא!!!!!!!!
ברולי עף לחלל שוב.
קולר ממשיך לירות לשמיים.
המלך קולד: תרגע בן, זה נגמ…..
זאמאס הממוזג: אאההההההההה!!!!!
המלך קולד: או יופי, עכשו הדבקת אותי בזה.
קולר: לך ל…
זאמאס הממוזג: אאהההההההה!!!!!!
קולר: מה עובר עליו בכלל?!
פריזה:(מרחוק) אתה חושב שיש לי מושג?!
קולר: לא שאלתי אותך!
פריזה: (מרחוק) לך ל….
פרוסט: אולי תסתמו רגע?!
זאמאס הממוזג נפרד בקול רעש גדול.
ז. מ…מה?
ב. ל…לא ייתכן!
זאמאס בוחן את העגיל שלו.
ז. בלאק?
ב. מה?
ז. איפה קנית אותם?
ב. בשוק הפישפ…. בקאיסיטי, בקאיסיטי!
ז. אמרתי לך לא לקנות שם! הכל שם מזויף!
ב. זה היה זול יותר!
ז. למה שילמת להם בכלל? אתה אל!
ב. מאותה סיבה שאתה משלם על האנטרנט !!
ז. לך ל….
פריזה מעיף אותם למטה.
פריזה:(מתפקע מצחוק) החוק האלוהי השלישי!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה