טואה: אני דווקא רוצה לשמוע מה יש לו לומר.
פריזה: תאמינו לי, אתם לא רוצים.
קולר: אז אפשר להתחיל?
מירה: בשמחה.
המלך קולד: אין לכם סיכוי בקרב הזה, אנחנו חמישה נגד שלושה.
מירה: אז זהו שלא. טואה, תעשי את הקטע שלך.
טואה: אאאהההםםם…..
מירה:(נאנח) בבקשה.
טואה: יותר טוב.
טואה מזמנת את ג'מנבה ואת קיד בו (סופר ווילין)
המלך קולד: טוב עכשו סתם יצאתם מ….
זאמאס הממוזג: החוק האלוהי השלישי!
מירה: מה אלה החוקים האלוהיים בכל מקרה?
זאמאס הממוזג: למה שאטרח להסביר את עצמי לפני גופה עתידית?
פרוסט: אוווווווו!!!!!
קולר: אני עדיין לא מבין, ממתי התחלנו לעבוד יחד?
זאמאס הממוזג: זה באמת מה שחשוב לך עכשו?
קולר: כמו שמישהו מאוד טיפש אמר:" קצת ידע מוקדם אף פעם לא מזיק"
פריזה: חתיחת…..
זאמאס הממוזג: אני באמת צריך להזכיר לך?
מירה: אפשר לדלג על כל זה ולהתחיל להילחם כבר?
זאמאס הממוזג: בעונג רב.
זאמאס הממוזג נעמד מול ברולי.
פריזה נעמד מול קיד בו.
קולר נעמד מול ג'מנבה.
פרוסט נעמד מול מירה.
המלך קולד נעמד מול טואה.
הם סתם עומדים שם כמה זמן ואז פריזה מתעטש וכולם נכנסים בכולם.
נתחיל מזאמאס הממוזג וברולי.
זאמאס הממוזג: אניאראה לך את הכח של האל האולטימטיבי! ברק של מחילה!
ברולי חוסם הכל.
זאמאס הממוזג: להבי גזר הדין!
ברולי הודף את כולם לריצפה.
ברולי: חהחהחהחה !!!
זאמאס הממוזג: קא בום.
הלהבים מתפוצצים לברולי בפרצוף.
זאמאס הממוזג: לעולם אל תצחק לאל בפרצוף!
ברולי קם ועף מולו.
ברולי: חה.חה.חה.
מעבר חד!
קולר: דהדהדהדהדה!!
ג'מנבה מתחמק מהמכות שלו.
ג'מנבה: ג'מנבה ג'מנבה! (קבל את זה!).
הוא שולף חרב ומניף אותה על קולר.
קולר: NOPE!
קולר מתחמק מהלהב ובועט לו בפנים.
ג'מנבה עף מהבעיטה אבל נראה שהוא לא הושפע יותר מידי.
ג'מנבה: ג'מנבה ג'מנבה!(תצתרך להיות טוב יותר מזה!)
קולר: הוא טוב יותר ממה שחשבתי, אצטרך להתחיל לשחק רציני!
קולר טוען סופרנובה.
עוד מעבר חד!
פרוסט יורה דף בין אבל מירה מסיט אותן.
פרוסט מסתער לכיוונו ומנסה לדקור אותו אבל הוא מתחמק.
מירה: אתה חושב שלא ידעתי על הרע…
פרוסט נועץ בו את הזנב שלו.
מירה: איי!! למה אין מקום בגוף שלך שהוא לא רעל?!
פרוסט: כי ככה.
פרוסט תופס אותו מהזנב ומכה אותו.
פרוסט: אגרוף לכיליה.
מירה מקיא דם.
פרוסט: אגרוף לכיליה, אגרוף לכיליה, אגרוף לכיליה. הפוגגההה….
אגרוף לכיליה.
מירה: (משתעל) חתיכת….ראמא…
פרוסט זורק אותו.
פרוסט: אין חוקים בשדה הקרב.
ועוד מעבר חד!
פריזה: תמות כבבבררר!!!
פריזה יורה שוב ושוב אבל קיד בו יוצא בלי נזק.
קיד בו: קייקייקיקייקיי! ( אתה לא יכול להביס אותי, אני בן אלמוות!)
פריזה: אז זהו כוחו של מאג'ין בו? אני מבין למה אבא דאג כל כך.
קיד בו יוצר כדור הרס.
קיד בו: קייקייייקיייייקיקיי! (נראה אותך חוסם את זה!)
פריזה: אז ככה את רוצה לשחק. טוב, בוא נשחק!
פריזה טוען סופרנובה.
התנגשות אנרגיה!
נראה שפריזה מוביל.
ואגב אבא…
המלך קולד: אולי תפסיקי לזוז?
טואה: K.
טואה מפסיקה לזוז, וכשהמלך קולד ניסה לפגוע בה היא החליפה איתו מקום.
המלך קולד: לא הייתי שם לפני רג….
טואה פוגעת בו מאחור.
טואה: מה דעתך על זה, איש זקן?!
המלך קולד: (מצחקק) זה די מדגדג האמת.
טואה: ל…לא ייתכן…
המלך קולד: בואי נסיים את זה מהר בסדר?
המלך קולד טוען סופרנובה.
טואה: אני לא אובס בקלות כזאת!
טואה טוענת קי בלאסט.
וזה הכל להיו…..
איש מאחורי הקלעים: לוחש לי באוזן.
אני: מה זאת אומרת שחכתי מישהו?
איש מאחורי הקלעים: ממשיך ללחוש.
אני: אה נכון, האלים.
בירוס: אני משווה את ההימו… מה לעזעזל קורה שם?!
המלך קאיו: איזה שד אחד שאיים עלייהם גרם להם לאחד כוחות.
שאמפה: אני מהמר על השד!
בירוס: אה כן? אני משלש את ההימור על הקאיושין הממוזג ההוא!
שאמפה: אתה באמת רוצה לריב איתי עכשו?
בירוס: למה? אתה מפחד?
שאמפה: אני הולך להרוג אותך כאן ועכש…
וויס נותן לשניהם מכה בראש.
וויס: (ממלמל) הם לא יכולים שנייה בלי לריב אלה…
אני: עוד משהו ששחכתי?
איש מאחורי הקלעים: 👌.
אז זה הכל להיום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה