(המשך מדיאלוג קודם)
התנגשות אנרגיה!
ב. הההאאאאא!!!!
קולר נהדף לאחור.
קולר: קבל את זה! ההאאאאאא!!!!!!!
בלאק נהדף לאחור.
כל העסק מתפוצץ באוויר וקולר ובלאק עפים זה אל זה.
הם מתכתשים עוד קצת.
קולר: (מתנשף) לא רע בכלל.
ב. גם אתה בסדר.
קולר: שנפסיק את החימום וניהיה רציניים?
ב. בוא עם כל מה שיש לך!
מעבר חד!
ברולי: ברולי מרסק!!
ברולי: מפציץ אותם והם מתחמקים.
פריזה: קבל את זה, קוף מגודל!
פריזה מנחית אגרוף אבל ברולי תופס אותו וזורק אותו.
המלך קולד מופיע מאחוריו.
המלך קולד:סופר דף בין!
ברולי לא ספג נזק.
ברולי: ברולי חזק מדי בשבילך! ברווליייי…
פריזה: גשם של אבנים!
פריזה משגר אל ברולי הרבה אבנים.
ברולי משמיד את כולם.
ברולי: תפסיק לתקוף את ב….
המלך קולד: עוד פעם!
ברולי נפגע.
ברולי: (מתנשף) ל…לעזעזל….
המלך קולד: הוא התעייף! עכשו!
המלך קולד ופריזה טוענים סופרנובה משולב ומשגרים אותו.
ברולי: לאלאלאלאלאלאלא…!!!!!
ברולי ספג פגיעה ישירה.
מעבר חד!
פרוסט: (מתנשף) תפסיק את זה! תפסיק לא למות!
ז. זה יהיה די קשה בהתחשב בעובדה שאני בן אלמוו…
פרוסט מופיע מאחוריו ומנחית אגרוף אחד.
ז. עם אגרוף אחד כל פעם לא תוכל להביס אותי.
פרוסט: K.
פרוסט מחורר לו את הבטן.
זאמאס כושל לאחור.
ז. אני…לא מתרפא?
פרוסט: הרעל הזה מונע את התחדשות גופך. הפעם באמת!
ז. ל..לא ייתכן!
פרוסט טוען דף בול אדום.
פרוסט: שלום וביי!
חזרה לבלאק וקולר
קולר: תפסיק לזוז!
קולר יורה דף בין אבל בלאק מתחמק ותוקף עם לאסו אלוהי.
ב. קח את הלהב שלי!
קולר: NOPE!
קולר זז לצד ובועט בו.
ב. NOPE!
בלאק תופס לו את הרגל וזורק אותו.
פרוסט: קבל את ז…..
קולר פוגע בפרוסט והם מתפוצצים.
בירוס: הא! ואתה חייב לי קצת זני!
שאמפה: נו באמת!
וויס: חכו רגע….
פרוסט: מה אתה חושב שאתה עושה?!
קולר: אולי זרקו אותי הרגע?!
פרוסט: אולי זה מעניין לי את ה….
ז. החוק האלוהי השלישי!
פרוסט וקולר: סתום תפה שלך!!
מעבר חד!
ברולי נופל ללא רוח חיים.
פריזה: הוא בטוח מת הפעם?
ללא שם:(בתוך הראש של ברולי) קום, לא סיימת עדיין.
המלך קולד: אני חושב שכ….
ברולי: רררההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!
המלך קולד: לעזעזל איתך קולר!
בלאק זאמאס ופרוסט מסובבים את הראש בהפתעה.
קולר: על מה כולם מסת…
ברולי: ררררהההההההה!!!!!!!
קולר: באמת?!
ברולי הופך לסופר ווילין(כמו בזינוברס)
ב. איזה כח!
ז. מדהים. וכעת, ברולי, תשמיד אותם!
אין תגובה.
ז. אאםםם… ברולי תשמיד אותם?
אין תגובה.
ללא שם: אל תטרח, מכעשו הוא מציית אך ורק לי.
ללא שם אחר: לנו.
ללא שם: בסדר לנו!
ב. האנרגיה הזאת… זו אנרגיה של שדים!
הזרים מורידים את הברדס.
מירה: אני הוא מירה, וזו שותפתי טואה. הכנעו עכשו, ואולי תישארו בחיים.
ז. אתה יודע מי אנחנו בכלל?
מירה: אנחנו בעצם אלה שגרמו לכם להיפגש.
אבל אין טעם להסביר יותר. אתם כולכם מתים ממילא.
פריזה: חה! אני רוצה לראות אותך מנסה!
ז. רגע אחד! אלה פוטרה?
טואה: כן. הם עלו לי הון. לעזעזל עם קאיסיטי.
ב. נכון אה?
פרוסט: (בלחש) בשלוש, אתה תפציץ אותה ואני אגנוב את זה.
קולר: קיבלתי.
טואה: אני מתכוונת, אלה סך הכל פוטרה. למה שיעלו כל כך הר….
פרוסט: שלוש!
בקיצור זה הצליח.
טואה: חתיכת מעצבן אחד!
פרוסט: אלה החיים.תפסו!
בלאק וזאמאס תופסים את הפוטרה ועונדים אותה.
אחרי זמן.
זאמאס הממוזג: צורתי היא….
פריזה: אתה לא חוזר על זה עוד פעם!
זאמאס הממוזג: אני נשבע שאחרי זה אני אהרוג אותך.
כולם נערכים לקרב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה